Cases
  1. Home
  2. >
  3. Cases

Cases

Filter
Filter
Call Center, Kritische Communicatie, Vast-Mobiel Integratie

Gemeente Vlissingen

Een nieuwe telefooncentrale met aanvullende oplossing voor onze piketdienst Veiligheid
Bekijk case
Kritische Communicatie, NexGen Hosting

Veiligheidsregio Gelderland-Zuid

Veiligheid is mede door TSV gegarandeerd door het invoeren van een communicatieoplossing met de hoogst haalbare beschikbaarheid.
Bekijk case
IP Telefonie, NexGen Hosting, Rapportage, Wifi

PF Concept

Centrale communicatieoplossing realiseren voor het stroomlijnen en optimaliseren van het klantcontact voor alle (inter-)nationale vestigingen.
Bekijk case
Telefooncentrales

Novo Gaming Netherlands

Als innovatieve organisatie zochten wij een bedrijfscommunicatie oplossing die schaalbaar, flexibel en toekomstgericht is!
Bekijk case
NexGen Hosting

Hogeschool iPabo Amsterdam

Een betrouwbare en flexibele communicatieoplossing met eigen beheer mogelijkheden, zonder eenmalige investering.
Bekijk case
IP Telefonie, Unified Communications

Hogan Lovell’s

Inrichting van een open platform met veel communicatiemogelijkheden en veel ruimte voor ontwikkeling op basis van Voice over IP.
Bekijk case
IP Telefonie, Telefooncentrales

Gemeente Haarlemmerliede en Spaarnwoude

”Vasthoudend, veel kennis, vooruit kijken. Dat is TSV”
Bekijk case
IP Telefonie, Telefooncentrales

Gemeente Gemert-Bakel

We wilden een modern IP telefonie platform ter ondersteuning van flexibele werkplekken, vast-mobiel integratie en het Klant Contact Center. Dat kregen we.
Bekijk case
Networking

Veilinghuis Christie’s

We kregen goed advies voor migratie naar Voice over IP op basis van kostenbesparing, gebruiksvriendelijkheid en integratie met overige internationale vestigingen.
Bekijk case
Internet of Things

Amsterdam Marketing

Terugkijkend op de afgelopen 15 jaar kan ik alleen maar concluderen dat we een goed team zijn.
Bekijk case
IP Telefonie, NexGen Hosting

International School of Amsterdam

“Right-sized, flexibel en goed luisteren. Dàt is TSV”
Bekijk case
Call Center, Internet of Things

Koninklijke Ahrend

Een geavanceerd KCC inrichten met desktop ondersteuning voor medewerkers.
Bekijk case
IP Telefonie, Telefooncentrales

Centrale Bibliotheek Rotterdam

Eigenlijk hebben wij geen service-overeenkomst maar complete ontzorging.
Bekijk case
IP Telefonie

De Nassau – Scholen-gemeenschap, Breda

Onderhoudscontracten: die zijn meestal goed voor de leveranciers. Bij TSV niet. We waren zo onder de indruk van hun garantie en voorwaarden dat we met het volste vertrouwen een contract hebben afgesloten.
Bekijk case
Call Center, Rapportage, Wifi

Energiewacht Groep

Een bedrijfscommunicatie oplossing waar de klant snel en goed wordt geholpen. Niet alleen via telefonie maar ook via integratie van mail en chat. Natuurlijk met volledige rapportage voor stuurinformatie op elk gebruikersniveau.
Bekijk case
Call Center

Keerpunt

Uniforme bereikbaarheid realiseren voor alle medewerkers, of zij nu op kantoor of vanuit huis werken.
Bekijk case
Call Center, IP Telefonie, Telefooncentrales

Reggefiber

Creëren van een dynamische informatie omgeving voor het KCC met desktop, wallboard en CRM-integratie.
Bekijk case