1. Home
  2. >
  3. Oplossingen
  4. >
  5. Contact center software

Klantcontactcenter

Ieder contactpunt en contactmoment met uw klant doet ertoe. Elke interactie telt. Elk van deze momenten leidt tot een succesvolle of mislukte klantervaring. Voor de beste resultaten moet u de customer journey van uw klanten door en door kennen. Daarvoor zijn geavanceerde hulpmiddelen nodig zoals:

  • Call & Screen Recording
  • Meten en rapporteren op sentiment
  • Workforce Management Tools
  • Realtime rapportage en dashboards

Voor ieder type de juiste Contact Center Software

Niet elke callcenter is het zelfde. Iedere situatie is weer uniek en vraagt een andere benadering. Maar uw klant staat altijd centraal. Klantcontact via alle kanalen waar en wanneer u dat wilt. Maar onze Contact Center Software is in alle gevallen compleet, flexibel en robuust. Het is het fundament achter uw sales en service helden. Wij hebben in de afgelopen 30 jaar veel ervaring opgedaan met diverse soorten callcenter oa.:

  • Helpdesk
  • Telemarketing
  • Klantenservice
  • Gezondheidszorg
  • Verzekeringen
  • Ticketverkoop
  • Incassobureau
  • Recruitment
Zakelijk internet-1

Waarom TSV?

Wij kijken met u mee naar uw bedrijfsprocessen, de mate waarin u de klant contactmomenten hebt geautomatiseerd of in hoeverre dit wenselijk is. We denken graag met u mee over:

  1. uw communicatieoplossingen;
  2. communicatiekanalen;
  3. gebruik van kunstmatige intelligentie / Artificial Intelligence (AI);
  4. de integratie van uw CRM of webshops;
  5. het optimaal verzamelen van (o.a.) klant data.

Heeft u een goede oplossing voor uw klant communicatie, dan zien we dat. Als het beter kan, zeggen we dat.

Wilt u onze Contact Center software in de praktijk zien? Bekijk dan hier wat onze klanten zeggen over ons klant contactcenter!

Schermafbeelding 2022-06-03 om 14.53.30

Wilt u meer weten over IP telefonie en VoIP bij TSV-Groep?

Overtuigd van onze aanpak op het gebied van IP telefonie en VoIP? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Bel direct een van onze experts

Tel. nummer:  +31 20 4 303 263

On-premise VOIP of IP telefonie versus cloud telefonie wat is goedkoper-1-1-2

 

Neem contact met ons op!