slide_nassau
  1. Home
  2. >
  3. Cases
  4. >
  5. De nassau scholen gemeenschap breda

De Nassau – Scholen-gemeenschap, Breda

Onderhoudscontracten: die zijn meestal goed voor de leveranciers. Bij TSV niet. We waren zo onder de indruk van hun garantie en voorwaarden dat we met het volste vertrouwen een contract hebben afgesloten.

“Wij kunnen veel zelf, soms beter en sneller dan onze leveranciers.” Aan het woord is Wim den Ronde, Hoofd ICT van De Nassau Scholengemeenschap. Zo’n opening klinkt veelbelovend. Er zit namelijk geen greintje arrogantie in. En daarom verloopt het gesprek snel, soepel en vooral energiek.

Wim licht zijn openingszin nader toe: “Als wij leveranciers benaderen, dan weten we wat we de leerlingen willen bieden, aan welke regels je je moet houden op school en vooral wat er nog meer kan – ook technisch. Problemen? Die zijn er om te worden opgelost. Door leveranciers of – als zij er niet uitkomen – door onszelf. Dat geldt voor hardware, maar ook voor het trekken van nieuwe kabels. Wij vinden het zelf gewoon veel te leuk. Vandaar!

Daarom is samenwerken met TSV ook gewoon goed. Al vanaf het eerste moment dat we contact hebben – ze weten veel en delen dat ook graag. Dus toen onze account manager langs kwam begon het meedenken al. Niet meteen beginnen met verkoop, maar luisteren naar onze wensen en daarvoor een zorgvuldige oplossing voorstellen. En dat geldt ook voor onderhoudscontracten: die zijn meestal goed voor de leveranciers. Bij TSV niet. We waren zo onder de indruk van hun garantie en voorwaarden dat we met het volste vertrouwen een contract hebben afgesloten. Het werkt echt twee kanten op!

Er stond hier al een IP Office met wat toeters en bellen. Geen probleem voor TSV: ze leveren gewoon de nieuwe op zonder problemen. De configuratie was al op afstand voorbereid en toen we eenmaal om gingen, was de klus vrij snel geklaard. Er kwamen wel wat oude zaken boven tafel; maar dat is dan geen reden om ingewikkeld te gaan doen. Integendeel, TSV gaat dan juist een tandje harder om zaken echt voor elkaar te krijgen. En dus bellen we met de bestaande toestellen via onze twee nieuwe centrales (de scholengemeenschap bestaat uit twee locaties). Lekker functioneel en zeer betrouwbaar; dat moet, want als er naar een lokaal wordt gebeld dan moeten we snel en adequaat handelen. En dat kan alleen als je telefonie voor 99,9% betrouwbaar is. Kortom – voor ons is TSV de Avaya partner met het juiste DNA!”

Wim den Ronde, Hoofd ICT
 
 
Scan zakelijke telefonieomgeving
 

Kunnen wij u helpen?

Heeft u een uitdaging op het gebied van bedrijfscommunicatie of ICT, of wilt u weten of het slimmer kan? We helpen u graag met het maken van de juiste keus volgens onze methode Navigator: de slimme route. Kunnen wij u ergens bij helpen? Laat het ons weten!
 
Neem contact met ons op