TSV-Call center
  1. Home
  2. >
  3. Oplossingen
  4. >
  5. Call center

Call Center? Contact Center!

Heeft uw organisatie te maken met veel inkomend belverkeer met klantvragen? Dan heeft u al snel baat bij Callcenter-software. Echter komen klantvragen via steeds meer kanalen dan alleen telefonie uw organisatie binnen: e-mail, chat, Whatsapp, support tickets en via Social Media. Het Callcenter is een Contact Center geworden en het is een hele kluif om al dit verkeer te stroomlijnen, te monitoren en klantvriendelijk af te handelen.

Vraag informatie aanBekijk klantcases

Klantcontactcenter

Ieder contactpunt en contactmoment met u uw klant doet ertoe. Elke interactie telt. Elk van deze momenten leidt tot een succesvolle of mislukte klantervaring. Voor de beste resultaten moet u de customer journey van uw klanten door en door kennen.

Navigeren naar het juiste Call Center

Hoe helpt TSV u navigeren door deze customer journey?

Door het Call Center niet als een op zichzelf staand iets te zien. Een Call Center is geen eindstation voor klantcontact en evenmin het beginpunt om goed contact op te bouwen. Het is slechts één van de contactpunten die u met uw klanten heeft, net als uw online klantenservice, e-mail of chat. Voor iedere stap die uw klant maakt, bekijken wij of deze logisch is of beter kan. Welke contactmomenten zijn er eventueel? Via welke kanalen? Voor iedere stap die uw klant maakt, bekijken wij of deze logisch is of beter kan. De meeste bedrijven doen dit niet. Zij denken dat een goed ontworpen website met een heldere navigatie op magische wijze de perfecte customer journey creëert. Helaas is niets minder waar.

Bel direct een van onze experts

Wij kijken met u mee naar uw bedrijfsprocessen, de mate waarin u uw klantcontactmomenten hebt geautomatiseerd of in hoeverre dit wenselijk is. We denken graag met u mee over:

  1. uw communicatieoplossingen;
  2. communicatiekanalen;
  3. gebruik van kunstmatige intelligentie / Artificial Intelligence (AI);
  4. de integratie van uw CRM of webshops;
  5. het optimaal verzamelen van (o.a.) klantdata.

Heeft u een goede oplossing voor uw klantcommunicatie, dan zien we dat. Als het beter kan, zeggen we dat.

Wilt u onze Call Center-oplossingen in de praktijk zien? Bekijk dan hier wat onze klanten zeggen over ons klantcontactcenter!

Meer informatie over onze oplossingen?

Wilt u meer weten over onze oplossingen? Vraag dan nu meer informatie aan of bel ons direct. Wij vertellen u graag wat er mogelijk is voor uw organisatie!

Vraag informatie aan