Play Video Play Video

Call Center

Herkent u deze situatie? U heeft een product, dienst of lidmaatschap aangeschaft, maar er ging iets niet helemaal goed. Misschien werd de betaling niet correct verwerkt, was uw product defect bij levering, of was het product toch niet helemaal wat u ervan verwachtte. In de handleiding van het product en de veel gestelde vragen op de website van de leverancier, vond u geen antwoord op uw vraag. U besluit contact op te nemen met de klantenservice.

Klantcontactcenter

Welke actie u ook onderneemt, het gaat erom dat uw reis als klant begon lang voordat u besloot de klantenservice te bellen. Maar te veel contactcenters nemen het tegenovergestelde aan; dat uw reis begint op het moment dat iemand de telefoon opneemt. Die aanname is vaak de katalysator bij het creëren van een onbevredigende klantervaring.

Ieder contactpunt doet ertoe. Elke interactie telt. Elk van deze momenten leidt tot een succesvolle of mislukte klantervaring. Voor de beste resultaten moet u de customer journey beter kennen dan uw klanten doen.

Call Center

Hoe helpt TSV u navigeren door deze customer journey?

Door het Call Center niet als een op zichzelf staand iets te zien. Een callcenter is geen eindstation voor klantcontact en evenmin het beginpunt om goed contact op te bouwen. Het is slechts één van de contactpunten die u met uw klanten heeft, net als uw online klantenservice of helpdesk. Om uw bedrijfscommunicatie te optimaliseren, lopen wij samen met u de complete tijdlijn door. Welke contactmomenten zijn er eventueel? Via welke kanalen? Voor iedere stap die uw klant maakt, bekijken wij of deze logisch is of beter kan. De meeste bedrijven doen dit niet. Zij denken dat een goed ontworpen website met een heldere navigatie op magische wijze de perfecte customer journey creëert. Helaas is niets minder waar.

Wij kijken met u mee naar uw bedrijfsprocessen, de mate waarin u uw klantcontactmomenten hebt geautomatiseerd of in hoeverre dit wenselijk is. We denken graag met u mee over:

  1. uw communicatieoplossingen,
  2. uw telefonie oplossing,
  3. de integratie van uw CRM of webshops
  4. het optimaal verzamelen van (o.a.) klantdata.

Heeft u een goede oplossing voor uw klantcommunicatie, dan zien we dat. Als het beter kan, zeggen we dat.

Wilt u onze Call Center-oplossingen in de praktijk zien? Bekijk dan hier wat onze klanten zeggen over ons klantcontactcenter!

Meer informatie over onze oplossingen?

Neem direct contact met ons op, wij vertellen u graag wat er mogelijk is voor uw organisatie!