pf-concepts
  1. Home
  2. >
  3. Cases
  4. >
  5. Novo gaming netherlands

Novo Gaming Netherlands

Als innovatieve organisatie zochten wij een bedrijfscommunicatie oplossing die schaalbaar, flexibel en toekomstgericht is!

“JVH gaming products en JVH exploitatie zijn bedrijven die met hun tijd meegaan. Dat geldt niet alleen voor de organisaties die recent zijn overgenomen door Novomatic. Dit is ook terug te zien in de inzet van technologie. Niet voor niets kopt de website ‘Winning Technology’!”.

Dat technologie een grote rol speelt is voor René Cools, IT Manager van Novo Gaming Netherlands, de gewoonste zaak van de wereld. René vertelt: “IT moet gewoon werken, ook op kantoor. En dat was de afgelopen periode geen sinecure. We hebben de nodige herstructureringen achter de rug terwijl het werk gewoon doorging. Een drukke tijd, waarin er veel is gebeld door leveranciers die graag ons als klant willen. Maar met TSV had ik bij het eerste gesprek een goede klik.

Die klik is gebleven. Tijdens de tender voor de vervanging van de telefooncentrale hadden we goed contact; iedereen is oprecht betrokken en lekker direct. Dat gevoel bleef overeind, ook als er iets niet goed ging. In de periode dat we met meerdere panden en bestaande contracten werkten heeft TSV ons prima ondersteund en geholpen.

Scan zakelijke telefonieomgeving

Vorig jaar is besloten om Novo Gaming te centraliseren in een nieuw pand. Toen zijn alle ICT services ondergebracht bij Novo Gaming Netherlands die vanuit dit pand alle Nederlandse bedrijven faciliteert. Een nieuw pand betekent vanaf het begin samen gaan bouwen. Tijdens de implementatie is er veel aandacht geweest voor mijn wens: ik wil graag 9 van de 10 vragen zelf kunnen beantwoorden en daar heeft TSV goed naar geluisterd. Een interne verhuizing regel ik dus gewoon zelf.

Verder verliep de implementatie op rolletjes. Natuurlijk waren er – vooral externe – factoren die opspeelden, maar er was niets dat TSV niet kon oplossen. Lekker flexibel en zonder gedoe. Dat geldt overigens ook voor onze wensen: de wens voor een klant contact center dateert van een aantal jaar geleden. Nu zijn we dan zover dat we deze kunnen gaan realiseren. Dankzij de oplossing die we hebben gekozen doen we dat met de bestaande functionaliteiten en is er ruimte voor uitbreiding.

Maar de doorslaggevende factor was – en is – die tien jaar garantie die TSV afgeeft. Zo hebben wij een solide basis tegen een eerlijke prijs en is de continuïteit gegarandeerd. Echt alles zit erin: schaalbaar, flexibel, toekomstgericht en – gereed. Kortom – (dat voelt) gewoon goed!

René Cools
 
 

Kunnen wij u helpen?

Heeft u een uitdaging op het gebied van bedrijfscommunicatie of ICT, of wilt u weten of het slimmer kan? We helpen u graag met het maken van de juiste keus volgens onze methode Navigator: de slimme route. Kunnen wij u ergens bij helpen? Laat het ons weten!
 
Neem contact met ons op