pf-concepts
  1. Home
  2. >
  3. Cases
  4. >
  5. Koninklijke ahrend

Koninklijke Ahrend

Een geavanceerd KCC inrichten met desktop ondersteuning voor medewerkers.

Koninklijke Ahrend (www.ahrend.com) heeft een lang en gedegen voortraject achter de rug als ze kiezen voor TSV als telefoniepartner. “Natuurlijk kijken wij naar de prijzen die de vier leveranciers boden en daarin is TSV een prima aanbieder. Maar wat ons het meest is bijgebleven van hun toelichting en presentatie is dat de mensen van TSV er écht zin in hadden. Dat gevoel gaf bij ons de doorslag.” Gijs Boudens, Manager ICT en Jens Damman, ICT Projectleider bij Koninklijke Ahrend, vertellen enthousiast verder:

“Dat de mensen van TSV er zin in hebben, is niet alleen te zien maar ook te horen. Het werkt prettig om meteen met de inhoudsdeskundigen aan tafel te zitten. Niet eerst de verkopers die ‘A’ zeggen om vervolgens met de projectleiders ‘B’ op te leveren. Dat past niet bij ons, bij Ahrend. Projecten zijn en blijven mensenwerk: met ratio én gevoel!

Na het besluit zijn we voortvarend aan de slag gegaan. Ondanks dat de RFP zorgvuldig was voorbereid en opgesteld, haalde de realiteit ons in: de organisatiestructuur veranderde en alsook het aantal gebruikers en toestellen. Voor TSV is dat geen probleem, maar een uitdaging. Het team, onder leiding van ICT Projectleider Jens Damman, heeft nogmaals geïnventariseerd en daarna zijn de addenda en wijzigingen gewoon goed en direct geregeld. Het heeft geen enkele keer tot problemen geleid. Hooguit tot nieuwe inzichten.

Scan zakelijke telefonieomgeving

Dat de samenwerking tussen de twee partijen goed was, blijkt wel uit de snelle oplevering: een krappe vier maanden tussen de ondertekening en de oplevering. In die tijd heeft TSV ook de gebruikerstrainingen verzorgd en drie beheerders opgeleid. Zo hebben wij zelf de mogelijkheid om zaken te wijzigen in de configuratie. Dat staat niet alleen de hardware van Avaya toe – ook TSV staat hier volledig achter.

Wat ons het meest is bijgebleven van dit project, is de inzet en de drive om het gewoon goed te doen. Er was een kleine hick-up in België die niet binnen de openingsuren van ons kantoor daar kon worden opgelost. Dat werd een korte nacht voor een van de mensen van TSV. Maar in de vroege morgen was het probleem verholpen en niemand heeft er iets van gemerkt. Ditzelfde geldt voor de oplevering: gewoon goede nazorg, ruime ondersteuning en de lijst met restpunten is keurig afgewerkt zonder extra tijd te berekenen. Dan is samenwerken niet alleen goed, maar ook leuk. En daarom onderschrijven wij van harte dat TSV inderdaad werkt aan een goede relatie, zowel op korte als op lange termijn!”

Gijs Boudens en Jens Damman
 
 

 

Kunnen wij u helpen?

Heeft u een uitdaging op het gebied van bedrijfscommunicatie of ICT, of wilt u weten of het slimmer kan? We helpen u graag met het maken van de juiste keus volgens onze methode Navigator: de slimme route. Kunnen wij u ergens bij helpen? Laat het ons weten!
 
Neem contact met ons op