Gemeente Gemert-Bakel

"afspraak is afspraak bij TSV en daar houd ik van"

Eens in de zeven jaar neemt de gemeente Gemert-Bakel  haar telefonie onder de loep. Dit keer bleek het noodzakelijk om via een (Europese) aanbesteding een nieuwe oplossing te vinden voor telefonie en de inrichting van het KCC. Bij deze procedure kwam TSV als winnaar uit de bus. Beide partijen gingen toen in gesprek met elkaar om de open eindes nader te bespreken. De start van een prettige en heldere samenwerking volgens Wendy Borst, [Coördinator intergemeentelijk team informatievoorziening:

“Het aanbestedingstraject vergde veel afstemming en voorbereiding. We hebben hier met het team veel tijd aan besteed. Duidelijkheid stond en staat nog steeds voorop. Dat heeft ons geen windeieren gelegd. In de gesprekken  met TSV was snel duidelijk wat ons resultaat moest zijn en TSV gaf goed aan wat haalbaar is en wat niet.  Daarbij hadden wij een mooie troef in handen: dankzij Tele BS, onafhankelijk telecom adviseur en partner van TSV, hadden we een een plaatje van de wijze waarop wij als gemeente omgaan met telefonie en bereikbaarheid. Dat inzicht diende als basis voor de functionele inrichting van de scripting. Zo konden wij de techniek voor ons laten werken- in plaats van andersom. Het resultaat? Een heldere scripting en geen noemenswaardige klachten van de ambtenaren.

Terugkijkend op dit project ben ik tevreden. Het heeft ongeveer vijf maanden geduurd tot de oplevering en de live gang en het testen gingen soepel. Uiteraard waren er naderhand wijzigingen maar dat hoort erbij. Het beheer vraagt iets meer aandacht, maar is goed te doen. Al met al gewoon een goed project- zowel vanuit het oogpunt van de technologie, de gemeentelijke organisatie als vanuit de samenwerking.

En nu zijn we bezig met het volgende traject: een intensieve samenwerking met de gemeente Laarbeek, onder andere op het gebied van ICT en bedrijfsvoering. In concreto betekent dit dat we de aangeschafte telefooncentrale ook in gebruik gaan nemen voor de gemeente Laarbeek.

Met mogelijkheden van de nieuwe telefooncentrale hebben we  verdere stappen gezet op weg naar Het Nieuwe Werken door thuiswerken nu volledig te faciliteren. Kortom,  onze facilitaire omgeving is er klaar voor! Nu de organisatiekant van HNW nog-  en daar heb ik alle vertrouwen in!”

Wendy Borst

Meer informatie over onze case bij Gemeente Gemert-Bakel

Vraag dan onze whitepaper met alle achtergrondinformatie op over deze case. Heeft u genoeg gelezen en wilt u weten wat TSV voor u kan beteken? Maak dan een afspraak via onderstaande button en een van onze enthousiaste experts neemt contact met u op.

Brochure

Naam:
Field is required!
E-mailadres:
Field is required!
Telefoonnummer:
Field is required!
Organisatie:
Field is required!
Aantal medewerkers:
  • Maak uw keuze
  • 0-10
  • 10-20
  • 20-30
  • 20-30
Field is required!
U dient akkoord te gaan met de privacyverklaring