vlissingen
  1. Home
  2. >
  3. Cases
  4. >
  5. Amsterdam marketing

Amsterdam Marketing

Terugkijkend op de afgelopen 15 jaar kan ik alleen maar concluderen dat we een goed team zijn.

Amsterdam Marketing (www.iamsterdam.com) en TSV zijn samen uitgegroeid tot wat ze nu zijn: twee organisaties die elkaar aanvullen en aanvoelen. Waar Amsterdam is opgeklommen tot een waardige evenknie van New York als het gaat om city marketing, heeft TSV zich ontwikkeld tot een hooggewaardeerde Avaya Business Partner. Maakt dat indruk? Neen. Patrick van Es, manager ICT van Amsterdam Marketing legt uit waarom niet:

“Sinds 1998 werken we met TSV samen. Steeds weer komen zij met nieuwe oplossingen voor de veranderende behoefte die de bezoekers aan Amsterdam en omgeving hebben. Zo hebben we samen het 0900-nummer zien komen, maar ook weer zien gaan. En hebben we gekeken naar de koppeling met CRM. Voor de implementatie van de oplossing gaat TSV niet over één nacht ijs: eerst proberen of het werkt. Daarna verloopt de uitrol dan voor 99,9% vlekkeloos en voor 100% stressloos.  Als je met dergelijke oplossingen bezig bent, dan werk je hard en dan werk je graag. Hoe hoger Amsterdam op de ranglijst staat, hoe beter wij ons werk hebben gedaan. Dat telt voor mij.

Waar ik verder van onder de indruk ben is de flexibiliteit van TSV; die is -eerlijk waar- enorm. Daar kan geen andere partij aan tippen. Wij hadden te  maken met instabiliteit in ons telefoniesysteem waardoor het er minimaal 1x per dag uitklapte. TSV kwam al snel tot de constatering  dat er bij de leverancier een vinkje uitgezet moest worden. Die gaat echter zelf aan de slag om vervolgens een aantal weken tot dezelfde conclusie te komen. Zonde van onze tijd en van hun energie – de mensen van TSV weten echt waarover ze praten!

Terugkijkend op de afgelopen 15 jaar kan ik alleen maar concluderen dat we een goed team zijn. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, zoals meer aandacht voor verkoop en duidelijker zeggen waar het op staat. Maar dat zijn zaken die je pas kunt benoemen als je al geruime tijd met elkaar optrekt. Want de projecten en oplossingen komen (goed) en gaan (gesmeerd). En dus telt de samenwerking, want die blijft!

Patrick van Es
 
 

Kunnen wij u helpen?

Heeft u een uitdaging op het gebied van bedrijfscommunicatie of ICT, of wilt u weten of het slimmer kan? We helpen u graag met het maken van de juiste keus volgens onze methode Navigator: de slimme route. Kunnen wij u ergens bij helpen? Laat het ons weten!
 
Neem contact met ons op